Smutser.

Jag satt här i närvaron av mig själv och funderade över en låt som spelats på radion en tid nu.
Jag vet inte varför den träffade mig, eller varför jag berördes.
Men jag kände en likhet.
Några gemensamma faktorer och sökte upp den på internet.
Så förstog jag.
Det var ju jag.
I ett nötskal.



'Du sa: Du vet vi väntar på ingenting
Du vet ingenting väntar på oss'


Så jag lyssnade vidare.

Väntan är något dåligt.
Varför vänta i stället för att agera?
Vem väntar på bättre tider, när det är du själv som skapar dem?
Tar du inte dina chanser snor någon annan dem, för de väntar inte.

Men så, i alla fall, är det precis det jag har gjort, fram tills nu.
Nu är det slut på det.
Allt är upp til mig.
Jag har allt i mina händer, och det är upp till mig att få dem att agera.

Nog om det.
Igår fick jag mitt arbetsschema, och det är fullspeckat i juli : ) = pengar = jag är in big need av.
Idag fick jag min första lön? Konstigt, men helt ok.

I morgon är det midsommarafton.
Vi följer traditionen och åker ut med Nannan till Norrtälje skärgård och låter alkoholen starta bråk.
Precis som det ska vara.
Regnar det i morgon är det wettshirt contest. Me vs Nanna.  

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

Drick alkohol åt mig på midsommar som jag gjorde för dig på hultsfred! För min midsommar blir så nykter att jag blir mörkrädd.. Jag ska satsa på att bli frisk ist:)

2008-06-19 @ 17:03:44
Johanna hade följande att tillägga:

ehm jag vann eftersom jag badade.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback