Uppdatering.

Livet leker.
Sommaren blomstrar utanför mitt fönster och inne i tv-rummet sitter tre grabbar och talar om spel.

Kan det bli bättre?
Igår var min första egna arbetsdag.
Dagen då jag åkte i bilen själv.
Packade den själv, körde den själv och levererade tidningsbuntarna själv.

Bitvis var jag faktiskt ganska stressad.
Men det var mest mitt eget fel eftersom jag inte planerde allt riktigt rätt.
Men det kommer.
Det kommer med tiden.

Jag trivs med jobbet.
Det är faktiskt ganska kul.
Hur erotiskt nu man kan få ett tidningsditributörsjobb att låta?

Det har visat sig att inte bli så dåligt som jag tänkte mig.
Men man ska inte ropa hej.

Tänkte gå och baka kärleksmums nu, för jag har varit fasligt sötsugen.
Vad gör man inte för lite socker?

I morgon ska jag träna och sola, om vädret tillåter.

Ha't gött.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Du e såå duktig hanna!! :)

Hoppas vi ses snart, fast till midsommar blir det nog inte..

2008-06-16 @ 13:35:25
Hanna hade följande att tillägga:

:( Så du kommer inte på midsommar?

Kan du inte sno bilen och komma upp!?

Var det roligt på hultsfred eller?

frida hade följande att tillägga:

Nej jag kommer nog inte på midsommar. Vill men har verkligen inte tid.

Visst kan jag sno bilen, men jag har typ bara råd att åka enkel väg till Mjölby..

De va dunder på Hultan, vill på mer festival i sommar! E du på då?

2008-06-18 @ 19:34:50

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback