Just nu.

Idag ska jag åka till stan och bli fin tillsammans med Frida och någon mer.
Att blir lite bortskämd har ju aldrig varit fel.
Är aldrig fel?

Ja, hur är det med svenskan egentligen.
Just nu ligger jag mest och väntar på Anne.
Anne har färdmedlet som jag ska få låna in till staden.

Vi pratar om två städer här.
Bilen ska jag ta in till Uppsala stad så att jag därifrån kan ta tåget in till Stockholmsstad.

Nåväl.
Det om det.
Det kanske blir en bild eller två sen efteråt.

ps. Min bränna har börjat lägga sig nu, så snart kan jag ut och bränna mig igen. :D

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback