Beslut

Ibland händer det att man måste ta en del beslut i livet.
Eller, kanske i vardagen.
Vardagliga saker.
Man står inför en del val och du kan bara välja ett.

Jag stog inför ett sådan för kanske nu en månad sedan.
Nu när jag står här idag inser jag att jag kanske borde ha valt lite annorlunda.

Det återstår att se det slutgiltiga resultatet.
Fast, egentligen, det kommer jag nog aldrig få reda på.

Jag som bara ville börja jobba.
Sådär normalt, som "alla" andra.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Johanna hade följande att tillägga:

vad är det nud a ?

Hanna hade följande att tillägga:

jobb?

2008-06-13 @ 15:03:22
Johanna hade följande att tillägga:

men du ville ju jobba ?

2008-06-13 @ 23:09:54
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback