ÄNTLIGEN MED VERSALER!

Idag gott folk ska jag dra med el opel till mitt jobb!
Mitt jobb!
Jag kommer i och för sig inte börja jobba idag, men det kommer vara en inblick i det som komma skall.

Som jag tidigare nämnt så ska jag gå en så kallad körutbildning på torsdag så att jag inte dör eller något annat spännande.
Men sen så, sen, då jävlar börjar kosingen rulla in!
Då sitter jag inte längre ensam här och väntar på att taffsan ska komma hem från jobbet så att man kan få gosa lite.

Igår brände jag ena ansiktshalvan.
Så, idag är det jag som är Cruella Devil, fast i ansiktet.
Får väl bränna den andra halvan så fort jag bara kan, men inte idag.

Det var länge sedan jag mådde så här bra som jag mår nu.
Jag har mina föraningar om vad det kan bero på.
Föraningar kanske var fel ord.
Bra sverige.

Gubblurk, nu ska här ätas BEBISVÄLLING och sen bär det av.

Se ya all in hell.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Steph hade följande att tillägga:

Massa massa massa, saom jag fortfarande inte lärt mig att kontrollera


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback