Ännu en dag.

Igår var helt klart en mycket tråkig dag.
Men idag har jag fått hemläxa. Två stycken.
Så då har jag något att göra i alla fall.

Dessutom har jag gått i tankarna att:
1, Sola lite, med betoning på lite.
2, Göra rent lite i det stora akvariet, med betoning på lite, efter som jag inte orkar släpa upp så mycket vatten :P
3, Prata med mig själv och larva mig framför spegeln i gymmet.

Kanske borde man röra på rövfläsket också.
Sudoku är också ganska okej att underhålla sig med.

Sen så slutar ju hanen tidigt idag.
inte helt fel.

Jag mår fett bra!

Jag vill avsluta med: "Det är ju inte roligt att ta kort på någon som redan vet att den är snygg".

ego?

Eller?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback