Det finns inget skönhetsmedel som går upp mot lycka.

Så måste man säga det som precis alla andra säger, och som visserligen är sant, och med det bör sägar:
"Det var evigheter sedan jag skrev".

Livet tuffar på, och med snart alldeles för mycket pengar på mitt konto, som kommer försvinna alldeles för fort så finns det faktiskt inte så mycket som ens en luslort att klaga på.

Jag menar vad mer kan en luggsliten kvinna/slash/flickvasker som jag tänkas begära än:
- Ett stycke hemkommen dräktig häst.
- En underbar hane.
- Ett jobb.
- Ett tak över huvudet
Och

- Sisodär 40 st. Black molly?

Jag jobbar och sliter som självaste Mofasa på klippavsatsen när jag kör omkring i min mökluktande skåpbil inne på arlanda.
MOFASA .. (?)
Vi nämner inte bucklan på den nya bilen, och vi nämner inte heller att jag körde in bakdörren på en sprillans ny SASbil.
Det nämner vi inte, för det hände bakom stängda dörrar.
Eller?
Ja, det var ju inte direkt enkelt att smita ifrån händelsen när man stog där med fingrarna i syltburken.
Det blev skadeanmälan hit, och skottpengar dit.
Jag klarade mig dock, för chefen tyckte att: "Det är väl lite väl tidigt att döda dig redan?".
Ja, men vi tackar och bockar.

Sommaren är underbar, om än lite torr. Idag var vattnet så underbart som bara vatten kan vara en varm sommardag.
Det hade varit perfekt, pricken över iet, grädden på moset, ja, IT, om det inte varit för att typ, Anders Eklund, him self hade varit just där vi badade.
Hans stirrande blick och höga, påtagligt flåsande andetag gav mig kalla kårar och jag såg till att han hade gått upp på land innan jag kunde känna mig säker i vattnet.

Ja, så, som en liten avslutning.
I Daniels blankpolerade backspeglar, (observera att det är baksidan av dem jag menar), så kan jag se precis så kort och tjock ut som jag vill göra.
Är det inte förträffligt?

Me so fatty fatty   Me so fatty fatty

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

hahaha jävla fetto!

2008-07-24 @ 06:42:48
Anonym hade följande att tillägga:

;D

2008-07-24 @ 06:43:06
Sälen hade följande att tillägga:

Fina speglar!

Nanna hade följande att tillägga:

du är alltid så himla bra.

2008-07-28 @ 23:13:26
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback