Till Staffan.

Tro vad ni vill.
Men vad jag känner, är vad jag vet.

Jag satt på vägen hem, så kom den.
Och hela min förvirrade värld försvann.
Där fanns bara du.
Staffan.
Hela låten får mig att tänka på dig.
Bra eller anus?

Båda är bra, men jag är som sagt glad att jag är med en sådan fin människa, som jag fakitskt tycker att du är.
Utan att överdriva eller spä på med blomsterspråk.
Sommarens hittills finaste sommarkväll var igår, med dig.

Lyssna och njut.

 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Ullis hade följande att tillägga:

Grattis i efterskott!

Kram

2008-07-03 @ 20:00:08
Greger hade följande att tillägga:

Puttenuttigt!

2008-07-04 @ 11:26:05
hon du inte känner som slaviskt läser din blogg hade följande att tillägga:

Men wtf! den låten är paxad sen typ skitlänge sen!

2008-07-10 @ 20:36:33

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback