Och nu får ni ursäkta att jag avbryter mig själv.

Jag sitter framför datorn hemma på lovön.
Jag du läste rätt. Lovön. Den gamle rackaren.
Jag fick en liten (vi skulle kunna kalla det), lucka, i arbetsschemat.

Efter som man är en sådan jävla speeder när det gäller att levera tidningar svängde man in på Bromma flygplats klockan 08.30 och tittar med stora, något rödsprängda, ögon på öppettiderna och lyckas sätta det obefintliga kaffet i halsen när det står att eländet inte öppnar förrän klockan halv elva!
Två timmar (?).
Jag tänkte inte sova, som jag gjorde sist.
Dregla ner förarsätet och skrämma livet ur barn och pensionärer.

Så jag tog min lilla jumpy (ja för han heter så), och drog min kos till denna fridfulla mälarö.
Så nu sitter jag här.
Det luktar kyklingbajs och mitt linne är fullt av fruktsoppa.
Kan en sommardag bli bättre?

Så, till dagens fråga: Är en svarttaxi, en svart taxi?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback