Jag hälsar press, radio, tv och framförallt massmedia välkomna.

Så kom sanningen fram mellan ettor och nollor på en dammig laptop.
Det hade varit fest, utan mig?
Är det ens möjligt, det är var jag undrar när jag nu sitter här och känner atmosfären av en svunnen tid,  en svunnen fest.

Det hade bjudits på tacos, utan mig?
Inte för att det är min favoritmat, och inte för att det skulle vara min sista måltid.
Men utav ren princip känner jag mig bortglömd.

Nu kommer jag sitta hela dagen idag, i en svettig bil på arlanda och fundera på vad de missunnar mig denna gången.

Medan jag står och kastar 2000 för många tidningar i en omänsklig vinkel över en tre meter hög containerkant, så kommer jag fundera på vad för kulinariska läckerheter som inte faller ner i mina ekande mage.

Nej, jag är inte bitter.
Bara hungrig.

Sa jag att jag hatar den där mannen på posten som försökte vara bessewissig mot mig.
Komma där och säga saker han inte vet något om, till någon som vet ännu mindre.
Not fair play.

Jag längtar redan till ikväll, då jag med trycksvärtade händer kommer ligga i min säng med
universums gosigaste sälunge.

Nu i efterhand, när inlägger redan är skapat, så var det ju egentligen något mer betydelsefullt jag hade tänkt att skriva.
Men något, eller någon sparkade av mig från spåret.
Och jag som inte ens är duktig på att åka långfärdsskidor.

Jag vill aldrig mer läsa en tidning.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sälen hade följande att tillägga:

Inte ska du vara ledsen.. taco's kommer, taco's går, bara sann kärlek den består!



Ha ha.



Tack för tidningen, stumpan!

frida hade följande att tillägga:

tack för brevet min vän!

imorgon på morgonen åker jag upp över helgen. vi ska campa/festa hos niklas, sa till staffan att ni gärna fick komma om ni ville!

vi måste boka biljetter senast söndag, ni kanske kan göra det? mottagning och nykterhet kanske inte är den bästa för mig:)

men vi hörs imorgpn om vilak tider vi ska boka!

KJAMZIE

2008-07-17 @ 23:41:24

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback