Vitt, är fint.

Min fönstervy är osannolikt dekorativ en dag som denna.
Oräkneliga snöflingor flyr från himlen ner till moder jord.
Stora, mjuka, vackra.
Det är nästan snöstorm.
Är det inte detta jag har väntat på hela vintern så säg.
Även om de bara stannar för en dag så är jag glad idag.
Snö är fint.
Jag känner mig som ett litet barn igen så fort jag ser ett riktigt snöyrväder.
Det är mysigt. Det enda man kan tänka på är att så fort snöfallet har lugnat sig, få komma ut och leka i snön, åka pulka, snöräser, madrass, eller bara tumla runt.
Sen när man är blöt, trött och kall, få komma in och avnjuta en stor kopp med varm choklad toppad med grädde.

Det är vinter det, i sitt esse. 

image188

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

klockan är 00.13 torsdag kväll. jag messade dig, men du strunta i det. blä på dig :P

2008-01-04 @ 00:14:38

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback