Två fina ting...

som finns i mitt liv.

 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

jiggly hade följande att tillägga:

VAFFIIIINT! :D

2008-01-20 @ 14:34:16
Carolina hade följande att tillägga:

Hej :)

Jag akte till Australien 12 dec och kommer troligtvis stanna har ett tag bara. Jag traffade min pojkvann forsta gangen pa 360 men akte till vastreas och va med han helgen efter. Sen blev det som det blev :P Hur gar det for dig da? Vad got du nu och sa?
Kram Carolina

Mandy hade följande att tillägga:

Fan va fin hon är! så still, om du inte hittar någon tillbella, hör av dig så vetjag iaf att det finns en chans, så kan jag kolla upp allting då isf :)

2008-01-23 @ 13:28:40
URL: http://themandy.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback