Snö.

Det snöar utanför mitt fönster, och likt så många gånger förut infinner sig en sällsam känsla inom mig.
Det är så vackert.

Väcker inte snö något speciellt inom dig?

Snälla låt det få stanna. Bara ett litet tag, mer än en dag.

Ett litet ämnesbyte.
Jag och Staffan sover som vårtsvin med solsting i den där förbaskade soffan.
Det är ju helt sinnes alltså.

Nu vankas lite ladugårdsarbete. Kul. Fint. Häärligt.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Stefan hade följande att tillägga:

Snö är som präster som inte helar och sprider hat över internet. Jag hoppas att snön försvinner dirr och aldrig kommer tillbaks!

2008-01-25 @ 20:50:56
frida hade följande att tillägga:

det var ju ett annat sätt att se på snö. jag håller nog med hanna dock, det är fint!

2008-01-25 @ 22:06:13
Johanna hade följande att tillägga:

jag håller oxå med hanna. ge mig snö !


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback