Något hände.

Igår var det tacokväll.
Det slutade med att de flesta av de sex personer vi var, var lätt runda om bakfötterna,
förutom nykteristen Christian.
Stefan var fullast som vanligt, Lovisa kom som en god tvåa.

Jag, Staffan och Stefan slarvade oss i säng någon gång efter tolv.

Mitt i natten har Stefan hamnat utanför rummet, hur han nu hanmade där,
vad jag minns somnade han med mig och Staffan, i vår säng?
Han undrar hur fan man kommer in i rummet, eftersom det inte fanns något handtag,
(knoppen som fanns på dörren dög tydligen inte som handtag).
Jag försöker instruera honom, totalt sömndrucken, ber jag honom KRAFSA upp dörren
uppe i ena hörnet, vinet kvällen innan hade tydligen gjort sitt med
min såkallade hjärnverksamhet.

Sedan, när han väl kommit in i rummet står han där och klöser omkring i mörkret.
Han letar efter en laddare, eftersom han MÅSTE prata med Frida MITT I NATTEN, på fyllan.
Jag och Staffan lyckas lura upp honom till andra huset, där dörren är låst.
Jag fnissade lite.

Morgonen därpå släpar vi oss upp klockan HALV SEX eftersom en resa till Norge över dagen väntade.
Det var bara en detalj, en DETALJ, vi kom aldrig iväg.
På grund av en mindre "incident".
Så, nu sitter jag här, fortfarande  vallby, alltså, inte i Norge, där vi skulle kollat på lägenheten,
kan NÅGON påminna mig varför jag släpade mig upp i morse.

Dagens visdom är att man inte ska lita på vad alla människor säger,
en del saker får man helt enkelt fixa själv.

Snart vankas det pizza, det är åtminstone ost som glimmar.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Ullis hade följande att tillägga:

Jag vill jättegärna att du kommer på tisdag, tänkte just ringa dig, men så upptäckte jag att jag inte har ditt mobilnummer. Men kommer du till sthlm på måndag? I så fall kan vi åka tillsammans på tisdag =)Kan inte du ringa/smsa mig så jag får ditt nummer? Kram

frida hade följande att tillägga:

HAHAHA!! Jag hade pratat me han innan telefon dog o han sa (men en SLUDDRIG röst) att han låg i en fint bäddad säng i ett rum han inte vart i förut :)!! Sa oxå att det inte gick att få upp er dörr om man inte hade nyckel. hahahahahahahahah!

2008-01-21 @ 02:04:51
Stefan hade följande att tillägga:

Skitsnack! Jag skyller på att jag inte kommer ihåg, och sånt är ju inte sant!

2008-01-21 @ 10:48:09

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback