Mamma.

Jag vet att min kära mor läser min blogg ibland.
Tänkte då att det skulle vara lätt att närma sig henne med denna informationen
just via bloggen.
Jag måste erkänna att det är lite jobbigt för mig att bara säga det rakt ut,
ansikte, mot ansikte till henne.

Jag och Staffan ska åka till Norge.
Kanske bara för ett par månader, kanske längre.
För att jobba och tjäna lite pengar.
Prova på något annat.
Min fysik kurs skulle inte gå under våren.
Så vi funderade. Vad skulle vi göra?
Inte heller fanns det någon elektrikerutbildning till Staffan.
Vi kan inte bara sitta här och göra ingenting.
Vi förgår, av tristess, av att inte utvecklas, av att inte...
... leva.

Detta innebär att jag måste hyra ut min älskade Bella.
Vår älskade Bella mamma.
Sessan kan vi ställa på Husby, eller kanske östertorp.

Jag har börjat prata med Körläraren på Berga.
Ewa. Hon låter jätte intresserad.
Jag tror att det skulle fungera jättebra om hon tog hand om Bella.
Jag vill det bästa för Bella, att hon utvecklas och blir något.
Och ska jag vara ärlig så tror jag att hon skulle göra det bättre hos henne än hos mig.
Det känns jobbigt att inse det, och det känns jobbigt att behöva låna iväg henne.
Men just nu, verkar det som det bästa för både henne och mig.
Min pärla.

Det är dags för mig att skaffa mig ett eget liv.
Lära mig hur man lever, själv, inte på någon annan.

Nu vet du, lite om våra planer.
Mamma.

image196


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Mamma? hade följande att tillägga:

åååh!! Förgrymmade ONGE!

2008-01-13 @ 20:56:12

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback