Inte okej.

Okej, okej, jag veet.
Det är inte försvarbart att sitta och "stalka" folk över internet.
Som i form av att leta upp dem på facebook, titta på deras bilder och läsa deras bloggar...
... eller?
Jag vet inte.
Jag kan i sådana fall inte försvara mina synder.
Bara be om ursäkt och göra en förbättring (sluta upp med det(?)).
Men, ja, ibland är det svårt, då man anser sig själv utan ett eget liv.


Nu ska jag ut och rida, i timtal.

tänka sig så fint det var.

image194



Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Puma hade följande att tillägga:

Fan vilken jävla fin bild på Bella och Sessan =)

2008-01-10 @ 18:36:49
Sodomist, javisst! hade följande att tillägga:

Stalk on babe. It's hot!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback