Gammal skit.

Vad är det som händer?
Vad är det med folk och dra upp gammal skit?
Vad är det med mig och dra upp gammal skit?

Jag drog inte igång det här, jag drar upp andra saker, ibland.

När ska vi alla växa upp, och bort från berga?

Som hon sa, det var två år sedan, två år.

Vissa minnen mår bäst av att dö.

Dessutom, vem är jag i det här dramat?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Johanna hade följande att tillägga:

att lida pin för något man inte själv orsakat eller varit med om är svårt att glömma. och vissa saker missuppfattas starkt OM MAN INTE LÄSER HELA SAMMANHANGET !

2008-01-15 @ 12:15:31
fjija hade följande att tillägga:

jag saknar dig hanna!

2008-01-19 @ 01:45:43

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback