Förändring.

Kvällen, av kvällar.
Det nalkas Tacos, sång, och kanske lite fylla.

Igår hände en del saker.
De har kanske inte 'hänt' ännu, men det kanske kan ske.
Norge kanske läggs på hyllan, kanske.
Det är många frågetecken just nu.
Norge kan komma att ske till hösten när fisken behagat strosa sig upp till kallare vatten igen.

Vad Staffan och jag skall roa oss med fram tills dess ligger just nu i två Esters händer.
Ja, kanske blir det så att vi drar till Estland, för att jobba som slavar.
Slavar och slavar, men något i stil med vad vi gjort här sedan i somras.
Allt i allo.

Men som sagt, frågetecken.
Vi vet ju inte ännu.
Jag och min hane.

Igår blev vi med bil, mja, alltså, vi har inte betalat den ... ännu.
Men snart så, jag skrev på ägarbyte igår.
Vuxenpoäng til oss?



Lekte i photoshop igår (man har ju inget bättre för sig =( )

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Mmh.. Jag gillar att läsa din blogg. Det är så trivsamt. Vi ses ikväll!

frans-albert hade följande att tillägga:

du passar som slav! och som havande med bil ;)

2008-02-24 @ 17:11:33

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback