Hussleful

Okej, okej okej, Tillåt mig ta ett andetag, för jag tappade andan.
Har ni tänkt på en sak? Att när man hör någon snubbe eller, ja, va fan, kärring, gasta på radion så skapar man sig direkt en uppfattning om hur ägaren till rösten skulle se ut.
Det är inte ofta man blir positivt överraskad. De flesta är fulare än vad man fått för sig att de skulle vara.
Men jag tror fan jag har hittat killen som tar hem priset.
Han kallar sig, och kanske till och med heter, Erik Hassle. Killen med smörrösten, men träsktrollet kommer överraska dig, till ett hjärtstillestånd.  Och inte av det positiva slaget (om det nu skulle vara någon positivt med det),

Håll i er.



Han borde vara glad att så många fina flickor visar fittan för honom, för det lär ju knappast hända igen.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback