BAJS

Jag är så jävla förbannad att jag kokar. Helst av allt vill jag slå sönder något, och när jag är klar med det vill jag sätta mig i vår bensinläckande jävla fittbil och köra rätt in i en bergvägg så det bara smäller om det smack. Varför? Jo för att det var en till synes hur bra dag som helst, enda tills att det vände.
Nu har jag slängt ner alla mina jävla skitbilder och tavlor och annat tydligen fult i min fotolåda där de hör hemma.
Bra.

Vad mer kan vi berätta om då?
Jag har dragit på mig något som läkaren vill kalla för en "baktriellsvampinfektion" i ansiktet och det klär mig såhär innan jul. Rött och sprucket.
Men med mitt lila rävgift och lite karlssonsklister så börjar jag faktiskt se ut som innan utbrottet. ORKA får årets cancersvulst i ansiktet.
BLÄ.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

vad ær det frågan om min væn?

2008-12-23 @ 22:05:04
Hanna hade följande att tillägga:

Inget mer än vanligt.

Arandur hade följande att tillägga:

God Jul :)

2008-12-24 @ 08:41:39
URL: http://arandur.blogg.se/
frida hade följande att tillägga:

Men jag vill veta ju! :(

2008-12-24 @ 19:22:08

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback