Publicerat.

Så, för ganska länge sedan nu var jag och tog en bild hemma på lovön.
Det skulle föreställa den där tavlan som jag och Staffan med blod, svett och tårar målade för över ett år sedan.
Ni som inte sett den vet inte vad jag talar om, och det skiter jag i.
Men hur som haver ville Min kära syster ha en bild, med liknande motiv på, fast med riktiga djur så klart, inte färg.
Inte påhitt.
Utan på riktigt.

Så här är den.
Efter mycket om och men.

Bild

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Jag tänkte bara säga att du släppte ut din häst i världens minsta hage idag. För det är ju stängt till hagen nedanför paddocken. Så hon gick längs muren hela dagen. Hon skuttade omkring som en tokig när jag tog in henne. Och sen kunde jag inte hitta hennes grimma i början heller. Det tog jättelång tid att bara ta in henne. Haha Rida på söndag?

Tiiger hade följande att tillägga:

Vilken fin bild! :)

2008-09-08 @ 15:52:43
URL: http://tiger.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback