Sol.

Vaknade utvilad och glad i morse.
Tittade ut genom fönstret och det var ett helt oroligt vackert skinande vårväder.
Jag ville ut, ut, ut.

Slet åt mig kameran och begav mig ut i den värmande solen.
Det blåste, men det gjorde liksom ingenting, för solen sken så varmt och fåglarna kvittrade så vackert.

Knäppte några kort för att sedan bara lägga mig på gräsmattan och lapa i mig av sköna strålar sol.
Där låg jag ett tag och tänkte på allt och ingenting och kom fram till att allt ändå inte är helvete och elände,
att i-landsproblemen kändes så långt bort bara för att solen log mot mig.

Jag och min dammiga gamla tramphäst ska nog ta en tur senare.
Trots en förkylning som inte vill ge med sig ska jag ut och röra lite på mig,
bara för att det är så fint där ute.
Bara för att jag kan.

image225


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

kuchan hade följande att tillägga:

*börjar febrilt leta efter en gräsmatta att lägga sig på* det verkar oerhört mysigt^^ jag har bara betong och "får ej beträdas" gräsmattor i närheten...
men visst är i-landsproblem trevliga att skylla på ibland :P

2008-04-05 @ 13:33:44
Klådan hade följande att tillägga:

Vilken fin bild du har där!! :)

2008-04-09 @ 10:11:36

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback