Nöjd.

Kugghjul snurrar ute i verkstaden.
Uppfinningsrikedom och fyra otroligt händiga händer snickrar, borrar, sågar och spacklar.
Det är lite spännande om hemmabygget av två gigantiska högtalare kommer fungera,
eller ... låta?

Igår höll jag på att sucka sönder det som skulle kunna kallas mitt liv.
Värdelösheten blomstrade och jag önskade nog där ett tag att jag aldrig fötts.
Idag har min ångest gått över i ett oändligt funderande.
Vad ska man ta sig till nu när Estland inte fungerade och fiskandet i norge förmodligen inte börjat?

Jag vill ut i världen.
Äventyra och uppleva livet.

"Nöjd, aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd.
Jag vill hitta rätt, men jag ser bara fel.
Varför ska jag nöja mig med nåt mindre,
när jag vet jag kan fixa vad jag vill?"

Allt tar sin tid, det är väl så det heter.
Stressar man bara iväg blir det nog bara skit. Som sagt.
Just kan jag inte bara dra, så är det bara.
Mitt största problem i det hela är nog att jag inte riktigt, egentligen, vet vad jag vill.

Mardrömssenariot är att hamna som en av mina bröder,
det kommer aldrig hända.

Kina ikväll?


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Helena hade följande att tillägga:

Jag undrade vart du tagit vagen... :-).

Kan ni inte forsoka skaffa sant dar Working Holiday Visa? Fungerar i Australien, Nya Zeeland och Kanada vet jag, kanske fler lander.

Eller kom hit och halsa pa vet ja, ni kan ju aka snowboard eller nat :-) och sen aka hela vastkusten ner till sydamerika.

Nej, synd bara att allt ska vara sa himla dyrt.

Hoppas ni hittar nagot kul snart.

Kram


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback