Hem.

Jag är åter tillbaka från en överraskande rolig vistelse hemma på lovön.
Ska ska illustrera det hela i ett litet bildvisningl tänkte jag.
 I fredags åkte jag och Elin med lillbebben Siri till öppna förskolan och busade. Det sparkades bollar och det åktes rutchbana. När vi ändå var i Ekerö Centrum passade Elin på att förverkliga sin vision angående sin så kallade outfit till stohejet "Guldkon". Förverkligandet bestod av att inhandla ett par rödlackade klackskor.
Väl hemma vaknade Leo och fick syn på ett par otroligt schnygga klackskor.
"Present!" Vrålar ungen och sliter lyckligt åt sig skorna.  Elin försöker visa Leo, SINA, nya skor genom att ta på sig dem men blir kvickt avsnäst av en mycket bestämd liten herre: "NEJ!, mina!, SLUUTA ... "
Elin som var en mycket lugn ko, stod fridfullt och betade under träder och undrade varför Leo inte var som andra barn ... (?). Leo skuttade glatt omkring i köket med sina nya fina röda skor och visade att man visst kunde springa i dem.
Leo, du är såå böög.
Lördagen kom, och jag väcktes av världens vackraste röst (kunde varit i alla fall).
Elin bad mig kliva upp och följa med henne på "stå och se glad ut inför halvdöva pensionärer och dela ut tävlingsformulär". Också kännt som Ekobonde på besök.
Det var en ganska underhållande dag och jag är nog, trots allt glad att jag inte är "arla-Elin", som måste hälsa på halva omvärlden som inbillar sig att de känner henne genom ett reklamklipp.

Dagen avslutades med att jag och Elin handlade ingredienser till moderns födelsedagsmat och förbereda det mesta.
Någon som dock hade väldigt svårt att förstå varför vi bakade så många tårtor men ingen man fick äta var Leo.
Han kunde liksom inte fatta, allt han vill var ju att få en bit. 
Söndagen bjöd på kalas och kalasmat. och lite bajs i mitt knä från sockersöta Siri..
Jag hade det toppen där på lovön och det var med lite vemod i kroppen som jag satte mig i bilen.
Sist men inte minst vill jag lägga upp den här otroligt heta bilden på en av min bröder, närmare bestämt IDOL-Anders, som lite lätt egocentrisk sitter i en "Ernst-Kirchsteiger-pose" som inte går av för hackor.

Det om det.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback