I tidernas begynnelse.

image159

Så spänd av förväntan jag var. Så liten och rädd jag kände mig. Så främmande du var. Så främmande allt var. Så främmande jag kände mig. Känslor jag nog aldrig tidigare stött på. Sidor av mig själv jag hade men inte visat sig tidigare. Jag skämde ut mig, trodde jag. Jag fick en chans. Vi tog den. Så här är vi nu. Du och jag. Vem trodde det för två år sedan? För ett år sedan?
The time of my life - is now.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

du e alltid så fiiiin hannah! :)

2007-09-26 @ 21:12:12
Charmander hade följande att tillägga:

du e så jävla SKÖN ! Älska kommentaren i min blogg =)

Charmander hade följande att tillägga:

Yes I do love you ;)

2007-10-06 @ 19:59:31
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback