Utan kexbotten.

Som vanligt är min förmåga att uttrycka mig nere på noll. Vet inte vad jag ska skriva, och har egentligen ingenting att dela med mig av. Det skulle väl i och för sig vara mina tankegångar, men inte ens de är så särskilt värst livade. Vad jag dock har observerat är att saker och ting har blivit en smula bättre sedan radion monterades tillbaka.

2 veckor kvar av oktober. Vart tog tiden vägen? Tid och rum är inte något jag känner mig som en del av längre.
Luftbubblan här är rätt okej.

Måste bara avsluta att jag har världens gölligast för/unghäst, som lyckades spränga en grind och två staket på loppet av 30 min, Helt obefogat egentligen. Såå.. i morgon när solen åter skiner ska jag ut och laga. HURRA!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

Och som vanligt är du inte medveten om hur bra du faktiskt kan uttrycka dig om allt OCH inget!
Jamenar, se hur jag gör! Inte något att ta efter iaf, eftersom jag knappt själv fattar :)

2007-10-15 @ 01:25:29

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback