No breakup

 

Jag tänker, det blir bättre nu. Det blir alltid bättre. Någon gång. Jag gillar den här låten. Hoppas att jag dock aldrig behöver spela den för det den är skriven för.
Det har varit skönt att prata ut. Det känns dock som jag har mycket mer att fråga. Bara det att frågorna ännu inte träffat min skalle, vi tar det när det kommer heter det.

En fråga, ska man tycka att man är en bra partner, och skriva saker som inte stämmer, och i högsta grad är mycket motsägelsefulla? Vet inte det ja. Man bör nog tänka efter en extra gång och se saker från, hmm, kanske ett annat perspektiv innan man vräker ur sig saker.

Hat, är ett starkt ord, ville bara säga det, precis som älska, man bör tänka efter innan man säger det. Man bör tänka efter innan man säger många saker.

Nåväl, om omvärlden är sugen på att veta vad jag ska göra nu är det följande, ut och skotta 20 kärror ensilage, mocka koskit, flytta kor och gräva i utgödslingen (laga). Vad ska du göra nu?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback