Två saker

DÅLIGT: Jag hittar saker, jag inte borde hitta, jag hittar dem utan att det egentligen är meningen!


BRA: Jag har bokat biljetter till Beowulf på fredag :D och köpt present till Karel : )

image175

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

hihi, idag har jag skickat brev till dig :)
fast jag glömde skriva en sak så det säger jag nästa gång vi pratas:D

2007-11-28 @ 23:20:50
Helena hade följande att tillägga:

Tack for tipset :-), ska se om vi hittar nagra men tyvarr tror jag inte det ar sa vanligt har.

Hoppas allt gar bra annars. Calle och Ulrika berattade att ni ska ha nan stor fest, hoppas ni far det jatte kul.

Kram


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback