Tråk. Bara lite dagbok?

I onsdags var bjöd det på trav. Jag, Staffan och Stefan drog till valla för att spela på hästar, det var typ allas oskulder som skulle tas.  Efter en halvtimmas kö mellan kista och SEB banken kom vi fram till Valla där Nanna tålmodigt väntande. Vi tittade bara på de första 7 loppen. Men när lopp åtta kom satsade vi alla, jag hade under en av värmningarna tittat ut de hästar jag skulle satsa på fram till sista loppet.
Jag var en fegis och satsade bara platser, men det visade sig att det lönade sig :P (Stackars Stefan blev av med hela hundra kronor redan första sattsningen vilket fick honom att ge upp :( )
Jag åkte go' o gla' hem gick jag hem med min vinst på 92 kr!

Dagen där på hade vi SOVMORGON :D
Efter frukost började vi städa, sen städade vi, typ hela dagen, fram till mjölkning, med ett undantag, där vi skulpterade ut mina skumgummibröst till festen.
Plus för dagen var:
1. Att mina stövlar kom
2. Att högtalarna kom

Minus:
1. Teven kom inte.
Det var lite tragiskt när jag och Staffan satt upp våra egenhändigt tillverkade hyllor, och ställt iordning allt och satte oss på sängen och stirrade in i väggen. Jag utbrister att det känns som att det ä något som fattas. Och klart det var teven. Ah.. jag känner mig som ett barn på julafton inför teven (inte för att det är min teve som jag ska få eller något, men i alla fall). Vi får väl se om den kommer idag.
 
Idag ska vi väl fortsätta städa, det måste ju hinna bli fint inför festen också!

Detta var en tämligen TRÅKIG blogg, men, ja, skönt att ha det sagt.

FEEEEEEEEEST DEN 7:e DECEMBER, JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! :D

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

fjija :) hade följande att tillägga:

skumgummibröst vadååh????!!!!
O JAA JAG LÄNGTAR OCKSÅ SOM ETT AS!!!

2007-11-25 @ 00:37:00

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback