Min underbara familj

Jag saknar mina föräldrar, och mitt andra hem. Det gör jag. Det är inte det att jag inte trivs här, för trivs, det gör jag, men är det så konstigt att sakna sina föräldrar och det hem man växt upp i?
Jag saknade dom lite mer än vanligt igår. Så till pass att jag klämde fram en tår eller två.
Dom är underbara. Fatta att ha orkat stå ut med mig?
Jag saknar att få babbla med mamma även fast hon inte orkar höra, och jag saknar att höra pappa babbla, fast än att jag inte orkar höra. Jag saknar mina syskon också.
Jag saknar allt där 'hemma'.
Jag ska försöka åka och hälsa på så snart jag kan.

Jag älskar er alla. Jag hoppas ni vet det.

image173

Har inga bilder av varken mor eller far här, eller någon annan i min familj för den delen. Men jag hittade denna bilden av min kära syster Elin och hennes första barn Leo, på
arla.se.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

fjija hade följande att tillägga:

leo e så sööt! hittade inte de nyaste filmerna på arla dock :(
Ja, det är nog jäkligt natuligt att sakna sitt hem. Sitt verkliga hem. Fast vilket hem saknar jag? Hmm, där fick jag något att bita i ..

2007-11-16 @ 00:51:07
Charmander hade följande att tillägga:

visst va min blogg fiiiiiiiin :)

Puma hade följande att tillägga:

vilken flash back jag får "jag är för snygg öfr att vara med på tv" Fan Hanna du är så jävla skön

2007-12-06 @ 23:02:17

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback