keep it up



men jag är trött på det.
fan ta det här jävla stället just nu!
jag hatar det.
men eftersom att namn som nämns
inte uppskattas ska jag undvika det just
nu. det brast i morse. inte många timmars sömn,
det tackar man för.
samtidigt låtsas alla om som om inget hänt.

vore det inte för att jag måste ta hand om berry
idag och i morgon, vore det inte för att jag
hade bella och sessan, vore det inte för att
jag inte hade några pengar, vore det för
att jag inte hade något giltigt pass
skulle jag redan i natt dragit lååångt här
ifrån.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback