älska till musik

det här med att köpa till sig motivation kan som bekant ge upphov till sura uppstötningar, illamående och pja, kanske ett och annat tandtroll, som i sin tur ger dyra tandläkarräkningar. även så är faller för mig.
vad jag försöker dra för lärdom av detta är att man endast köper sig själv en ond cirkel i sitt desperata försök till köpa sig matteräknarglädje i form av en fät påse godis.

i morgon är det dagen D, dagen D, med stort D, jag måste få G på provet i morgon annars är det tjört. men någonstans har jag nog ändå lagd de där drömmarna långt åt sidan. långt ner i något litet tjärr i typ pajala. 
jag var på kemin för första gången på typ en månad idag. herre min gud, som trots allt tycks le åt mig. det var mycket att ta igen här va. men hannatjockpanna, klarar det där utmärkt hoppas jag. 
sista provet nästa fredag. det är luuuugnt.  

jag har varit flitig idag, och mer flit ska det bli. räknat matte aaall moorrrning loong, varit på kemin, skickat in ansökan till fysik B kursen i höst, flyttan zavannah och elda, och nu ska jag åter tillbaka till räknarbänken.

jag kommer ha blåsor i min röv i morgon efter allt sittande. men det är luuuuugnt det också, för en annan har inte någon lektion förrän nästa onsdag efter klockan 11.45 i morgon. 

trevligt att se av sara young besides, ta omsorg.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback