why?

det du gjorde har förstört så mycket mer en av mitt inlägg någonsin skulle kunna göra. men visst. jag kan ta bort det, om det nu skulle göra allt mycket bättre, om det nu betyder så mycket för dig. men det komma alltid att finnas där, det försvinner inte bara för att jag tar bort det. kan du inte stå för vad du gjort, för vem du är? gör det ogjort och ändra på dig själv. för det är vad jag tyckte/ vad jag tycker. det funkar bra att ge mig dåligt samvete, det har det alltid gjort, fortsätt så!

fan

när ska du inse att det är inte ramen som är det viktiga?


don't do the crime, if you can't make the time.

image63

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

har jag missat något ?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Playstation 3, din FEJKANDE n00b!

2007-03-27 @ 12:58:28
URL: http://tsdoesds.blogspot.com

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback