ute i i ett snårigt blåbärsris

så, det var ett tag sedan jag verkligen skrev något "vettigt" här. men, ja, även de mest pratglada pessimisterna kan ibland finna sig själva i en situation där de inte finner något att klaga på. eller för den delen prata om. lite så har det varit, min vardag har varit rätt så stillsam. hur som helst så hade jag matteprov idag, alltid lika roligt när panikångesten kommer som en kalldusch och man lika bistert som en höstvind inser att man som vanligt satt sig försent med matteböckerna. det gick inte bra, det kanske ni kan räkna ut vid det här laget. jag ska väl vara tacksam om jag får G antar jag. och jag som hade bra på förra provet. suck.

så, ledsen och nedstämd begav jag mig på skojackt efter det ödesdirga provet. lite shopping kan väl pigga upp. och, mjo, mycket riktigt. 2 par skor senare och 1100 kr fattigare kunde jag med ett leende inom mig åka hem.

lite dösnack, vackert väder, solen skiner, bla, bla, bla, nu ska jag ut och rida, i solnedgången. kanske finner något insiktsfullt att skriva här under min tur.

tills då,
En pessimist har alltid rätt men har inget nöje av det.
Edward Teller (1908-)
image69

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback