som i en dvala

jag har under de senaste dagarna funnit mig  själv i minst sagt udda situationer. situationer jag inte riktigt kan förstå att jag satt mig i. jag vaknar yrvaken upp och undrar hur i helvete jag hamnat där. jag vet att jag inte borde vara där, men någonting inom mig har fört mig dit. något jag inte kan förklara. något mer djurliggande som jag knappt viste fanns. jag måste få lov att säga att detta har gjort att jag begått en del misstag. men misstag är till för att rättas till, inte sant?

jag är dock glad att det löst sig, jag hoppas att det gjort det. för jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. oförmögen. jag har varit där förut, och jag vet inte vad det var som fick mig fri...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback