It's all about love...

... åh, jag har varit så dum. inte förrän igår slog det mig. när jag la mig ensam i min säng för att infalla i nattens djupa dvala. du har så rätt. det är klart att det är så. att älskar man någon så blir det så mycket mer speciellt. visst, jag hörde vad du sa men jag förstog inte riktigt innebörden. jag har inte direkt funderat på det, riktigt tänk igenom det, MEN, så igår, slog det mig. det kom från ingenstans. , vad spelar då det där andra för roll? det är nu som är det väsentliga, att om det inte har känts riktigt rätt tidigare, så beror det på att det inte varit tillräckligt mycket sweet lööv inblandat. 

tack o tack, för att du lät mig förstå. nu kommer saker och ting bli så mycket enklare.  

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback