happy, happy, happy!

knacka på min panna och det enda du hör är ljudet av ingenting. en obefintlig hjärnverksamhet.

what am i to do with my life?

en lam vind susar innanför mitt skallben. att inte veta är väl på sätt och vis skönt, jag har alla möjligheter i världen framför mig, men,hu, så rädd man kan bli av att inte veta. att vara helt tom i skallen och bara famla omkring i ett evigt ovetande. osäker på vad morgondagen ska bjuda på.

det finns egentligen bara två saker jag helt och fullt ut känner mig säker på, och det är min underbara bella, att hon snart ska föda dyrgripen innuti henne. och sen är det staffan, jag är helt tokförälskad. sådär som man är när man helst av allt bara vill springa fram och kramas och gråta satan för att man är så super happy.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Super happy is da word! :D

2007-03-05 @ 10:41:49

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback