"är detta din pojkvän?"

igår bjöds det till fest, eller fest och fest, mer, två tjejer super satan i en tvåa i VH, alltså, det var inget sporadiskt infall, utan helt och fullt ut planerat, det var en, vi super mitt i veckan utan någon anledning, det heter ju ändå lilllördag fest. jag och nanna. vi hade ganska snart svept, ja vad var det nu? (minnet sviket mig lite), 70 cl, 17 % med multivitamindryck. och högg då in på fisherman's friend. Ja eller, den flytande varianten. i de exklusiva 400 kr/st IKEA kaffemuggarna drog vi i oss shot efter shot. och vipps, så var 70 cl, 30 % flytande fishermans's friend borta. jag sneglade bort mot smirnoff raspberryn som stog borta på bänken och gav en menande blick till nanna som snabb på foten serverade oss båda en drink groggad med cocacolas svar på redbull. men, det blev lite väl mycket för kära nanna, som hällde ut en drink över sin lamborgini laptop. tangentbordet gav upp. så, ingen musik, inga karlar och man trodde nästan inte att det kunde bli bättre när jag hör nanna börja väsa; "nej nu är det nog dags att börja spy för min del". off she went. och hon åt tydligen baklänges hela natten. jag tvärslocknade i soffan och vaknade med ett ryck klockan 06.35. lite skakig på benen kanske. nåväl. det var trots allt en lyckad kväll, och exit hade ju i alla fall väldigt fina läppar. och nu mera, efter hundviskaren hannas snabbkurs kan han kommandot ligg. i am too good

just nu mår jag lite halvpiss. var lite för mycket röra på sig ute i stallet, men jag repar mig snart.   

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

allt jag har o säga till mitt försvar är
"taffan är en pokemon" och ja, jag tor nog att jag vomerade ömsom sov ömsom DUSCHADE (du vet där va ingen dusch men jag duschade ändå) vaknade till vid halv 2, inser att snickaren kommer klockan halv 8a.. så jag samlar mod till mig o börjar städa upp min oreda. Jag stövla i min säng vid 2.09...
idag är det goddag bakfylla + att jag måste städa lägenheten o typ.. lejja bort mina hästar.. ska nog inte köra någon bil idag är en sak som är tvärsäker :) tack för en underbar em kväll :D mohahaha


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback