ännu ett i-landsproblem

jag har det!

jag har äntligen kommit på varför jag har så svårt att komma upp på mornarna. det är mer regel än undantag att jag snoozar i mer än en timma. det har till och med gått så långt att jag börjat planera mina timlånga snoozningar.

" I morgon måste jag vara uppe klockan 7, senast, så jag ställer klockan på 6, så kan jag ställa om den till 6.30, sen kan jag snooza till 7"

detta måste få ett slut, och nu har jag äntligen kommit på varför jag inte kommer upp.
jag sover med för lite kläder!

sover man inte med några kläder på blir det så otroligt varmt och gosigt i sängen att man inte förmår att vika upp täcket och kliva upp. de kalla ishavsvindarna sliter tag i ens kropp och man huttrar till och drar täcket över sig igen och sätter på snoozern igen. egentligen är det väl temperaturskillnaden som gör det så läskigt att gå upp.

så inatt, sov jag med byxor, strumpor och tröja, och det gjorde verkligen susen. jag vek up täcket, och det var inte så där nordatlandkallt som det brukar vara när jag kliver upp och jag struntade i att krypa ner under täcket igen. 

det är verkligen skönt när man finner en lösning på sina i-landsproblem...! 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

" de kalla ishavsvindarna " -asg.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback