än är brisen kall..

jag ska reklamera mig själv. fel på flera delar och felmonterad. man kan inte lita på några tillverkare nu för tiden. det är skamligt. ingen känsla för avel, inte det minsta. tänk om man skulle kunna byta ut de defekta generna man hade, tänk så mycket bättre man skulle kunna bli. jag skulle inte ha något emot att vara en smula klipskare, en smula rundare, en smula bättre delar, INTE, mig emot. 

man borde inte klaga. jag ska vara glad för det jag har tilldelats. det finns ju en del som är mindre lyckligt lottade. min mamma är iaf söt, och det skulle inte vara fel om jag såg ut som henne när jag var 60 bast. 

sommaren är påväg, dagarna blir längre och temperaturen är inte längre, sönder frusna tår, kall. längtar tills jag kan få känna det ljumna vattnet slå mot mina solbrända ben,  kolla ut över den glittrande sjön och bara njuta av den ljumma brisen...


image42


 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Jag skulle vilja kunna lyfta saker med tanken som han i Heroes. Eller vara osynlig.. fan vad ballt..

2007-03-07 @ 23:38:08

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback