ny adress

oj oj oj.. det har varit mycket den senaste tiden, blivit mycket. eller.. ja som det kanske märks har jag helt enkelt inte fått tiden att räcka till. i alla fall inte till att räcka till för bloggande.

men nu sitter "familjandet" där ute i solen och äter fettbildande substanser. och, anledningen till att inte jag sitter där är för att jag upplever att platsen inte räckte till för mig och den andra hustomten taffsan. jaja, finns det hjärterum så finns det. ni vet hur ordspråket lyder. men, min stjärt sitter hällre här och lyssnar på p3. nåväl.

mycket har hänt, söndagen den, hmmm, 27 maj packade vi pickpucken och slängde in mina två pärlor i transporten, som  jag fejat på hela veckan och drog till min nya adress, typ, allmunge. vallby, faringe? solvalla? jag vet inte.

jag har med andra ord tagit med mig mina hästar och en del av mina ägodelar och flyttat till vallby gård med staffans familjen jansson, iaf över sommaren.

jag har bränt mig i solen och knäat staffan, fler gånger. han gjorde mig detsamma.

jag är en liten hustomte, mjölkar kor och änglar fram kaffePULVER?!

i helgen blir det skörd så det står härliga till, jag ska stå med mina najsa hotpants i solen och glänsa. het som jag är.

nanna panna, du får inte göra mig orolig sådär. åka in på sjukan :(

alla, boka in partaj i början av juli. anledning: okänd!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, jag ska försöka att låta bli det i framtiden.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback