kockbäng

var hemma en vända i veckan. trist bara att det skulle bli så stormigt innan hemfärden igår. men jag har lagt det bakom mig nu, och blickar framåt. jag och jiggly hjälpte till under den första delen av ensilageskörden hemma och lite annat för att fördriva tiden så gott det gick innan vi kom igång.

staffan var väl inte helt nöjd och det framgick igår att han hade ringt och beklagat sig över situationen som föreföll sig. tydligen även över det faktum att jag låg och snusade bort halva dan. men men. som sagt. lagt det bakom mig var det. jag var en smula matt efter tredjevärldskriget. så efter ladugården däckade, faktiskt, både jag och staffan i sängen i ett PAR timmar. det var skönt. sen tvättade jag håret för första gången på en veckan. det hade gjort sig så pass fint att lyfte man ett hårstår hängde resten av håret med i en enda härlig liten kaka, eller tova?! det var NAJS!

idag, åkte jag vagn efter bella, SÅ HIMLA ROLIGT. jag har varit alldeles speedad efter detta framsteg och alla har säkert fått höra det en gång för mycket vilken underbar häst bella är och hur J*vla glad jag är! hurra hurra hurra. nu är det värsta äver. snart är hon en fullfjädrad körhäst min lilla pingla.

nej nu ska jag fortsätta höra på medan christian och taffsan spelar ytterst roliga spel och samtidigt försöka bedriva någon slags egen skola för hur man seminerar kor.

fortsatt trevlig sommar

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

Naaw Jiggly verkligen :)


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback