Ta i trä!




I don't want to lose you, this good thing
that I got 'cause if I do
I will surely,
surely lose a lot.
'Cause your love is better
than any love I know.

It's like thunder and lightning,
the way you love me is frightening.
You better knock, knock on wood, baby.
I'm not superstitious about ya
but I can't take no chance.
You got me spinnin', baby,
you know I'm in a trance.
'Cause your love is better
than any love I know.

It's like thunder and lightning,
the way you love me is frightening.
You better knock, knock on wood, baby
ohh ohh ohh

It's no secret about it,
caus with his loving tutch
he sees to it
that I get enough.
feel hes touch all over,
you know it means so much.
It's like thunder and lightning,
the way you love me is frightening.
You better knock, knock on wood, baby.
You better knock, knock, knock on wood ...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Mandy hade följande att tillägga:

Hur bra man än dansar finns det ingen sm knäcker dig Hanna! ps.Har Lucky Luke på sin trogna springare Jolly Jumper på skulderbladet. Har haft sedan december :)

Charmander hade följande att tillägga:

NÄR får jag EN LÅT i din blogg VA !!

2007-07-11 @ 21:06:13
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
Frida hade följande att tillägga:

jag vill bara säga att det är tomt utan nya roliga saker att läsa i din blogg. o så har jag fina och ofina bilder på min nyfixade bilddagbok med namnet: fya
:D

2007-07-13 @ 03:15:03

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback