ugg för plugg

nu har skolan börjat igen. trodde jag kunde slippa köpa bok till progamhanteringen, men tydligen inte. den här förbannade läraren har bestämt sig för att följa den slaviskt. kul. får väl punga ut 300 kr till. hanna har mycket pengar. speciellt efter igår. ojdå. råkade bränna närmare 4000 kr. först skolböcker, kemi b och fysik b, sen en ipod, lilla jag behövde faktiskt en. sen råkde ett par tröjor slinka med också. men men. pappa för betala mitt busskort. trehundra kronor borde jag ha till övers. borde. gah. vad har jag gett mig in på. den här terminen kommer inte smaka mumma. den kommer svida. ingen vaselin här inte.
men en termin, går fort. jag måste plugga denna termin, MÅSTE. får inte hålla på slappa som förra. jag kom alldeles för lindrigt undan. fula jag.
ipoden och jag hade ett mindre världskrig på anders dator igår. JAG VILL HA EN EGEN DATOR. kopplade in ipoden och itunes löpte amok. laddade över 601 knarklåtar, och det fanns inget att göra. efter 30 min hade den laddat över all musik och jag lyckats få bort den igen. hurra. efter eveigheter med strul lyckades jag få över den musiken jag ville. måste ha mer. för det är fortfarande bara den gamla.
tack. fick ha stallet idag likförbannat. kärringen kunde inte nämnt det tidigare. då kunde jag gjort det på morgonen. nu måste jag stressa när jag kommer hem. och jag som MÅSTE plugga. tack ooo tack. vaknade alldeles ensammen i morse :( sov trots allt gott inatt iaf. var lite trött. en aning bara. sög att gå upp tidigt på morgonen. den enda goda nyheten denna dag, en så länge är att programhanteringen börjar 8.55 i stället för 8.15. skönt. SKÖÖÖÖNT. hej och hå. känner att jag kommer börja hata tisdagar rätt hårt eftersom jag har håltimma i 3 timmar varje tisdag. hurra, hurra, hurra. älskar håltimmar, NOT.  

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback