sexual healing

jag kände mig lite ur form, om man kan kalla det så, i morse. trött försov jag mig hela 30 min. och fick suga på den sura karamellen då jag kom hela 20 min försent till programhanteringen. känner mig fortfarande ur form. och känner att formler i tabeller inte tilltalar mig just för tillfället. jag har de senaste programhanteringslektionerna ägnat tiden åt min blogg. sad but true. men alla gamla krigsoffer här inne är så långsamma så jag ligger ju inte direkt efter. det räcker med att jag gör ett par uppgifter under dessa knappa två timmar och jag ligger i fas. det känns ganska skönt i och för sig.

igår, hände något. pinsamt. jag råkar hamna i lite pinsamma situationer lite då och då. hjärtat måste ju få sin dos av panikångest varje dag. heliga kor i indien har för lite sådant. det är därför de ser så ledsna ut. så eländiga. har du tänkt på det? 
heliga kor
jag fick en släng av storhetsvansinne på b&w parkeringen då all snö låg som en snorhal bana utbrädd under bilens däck. herre gud. jag vill sladda! jag och Tony Rickardsson. så jag stog på gasen i den lilla rondellen. den med julgranen i. och fan så det gick. biljävlen slänger sig ut i vägen. DÄR NÅGOT I STIL MED EN LAND ROVER kommer körande. KATASTROF! jag försöker förbrilt styra undan min lilla opel, men det går inte. jag kände hur paniken kom smygande. eller smygande är väl en underdrift. hur paniken kom som en slag i bakhuvudet. hjääääääälp! jag kan väl inte påstå att det var min förtjänst att det inte blev en smäll. för det var nära, FÖR nära. typ 1 decimeter och min motorhuv hade suttit fint i sidan på hans bil. tur att mister land rover var med på noterna och smidigt styrde undan. JAG SKA INTE KÖRA BIL! nervöst parkerade jag bilen och gick in på b&w. bombsäker på att polisen skulle komma och klippa körkortet för mig. from som ett lam körde jag hem. inga onödiga uppseende väckande handlingar nu. jag klarade mig denna gång. denna gång.

måste säga att den var fin. mycket fin. finare än mina. jag är inte fin. ingenstans.

jag undrar om mamma blivit galen, eller om hon bara slutat bry sig. hon låter mig åka iväg till ikea, blott hennes plånka full med laxar som sällskap. jag vet inte ja. brände bara 1700 igår. bara.

sexual healing
ge mig det.
du.
sitter och skakar på bussen. vart är du när man behöver dig?!

Ooh, baby let's get down tonight
Baby I'm hot just like an oven
I need your lovin'
And baby, I can't hold it much longer
It's getting stronger and stronger
And when I get that feeling
I want Sexual Healing
Sexual Healing, oh baby
Makes me feel so fine
Helps to relieve my mind

Sexual Healing baby, is good for me
Sexual Healing is something that's good for me
Whenever blue tear drops are falling
And my emotional stability is leaving me
There is something I can do
I can get on the telephone and call you up baby, and
Honey I know you'll be there to relieve me
The love you give to me will free me
If you don't know the things you're dealing ohh
I can tell you, darling, that it's Sexual Healing

Get up, Get up, Get up, Get up, let's make love tonight
Wake up, Wake up, Wake up, Wake up, 'cuz you do it right
Baby I got sick this mornin'
A sea was storming inside of me and
Baby I think I'm capsizing
The waves are rising and rising
And when I get that feeling
I want Sexual Healing

Sexual Healing is good for me
Makes me feel so fine, it's such a rush
Helps to relieve the mind, and it's good for us
Sexual Healing, baby, is good for me
Sexual Healing is something that's good for me
And it's good for me and it's good to me

My baby ohhh
Come take control, just grab a hold
Of my body and mind
soon we'll be making it
Honey, oh your doin'  fine
You're my medicine open up and let me in
Darling, you're so great
I can't wait for you to operate
Get up get up get up get up
let´s make love tonight
wake up wake up wake up wake up
because you do it right.
 
jag är helt utom mig av lycka. små lyckorus som driver mig uppåt, till en känsla, högre än en utopi. gah! vibbrationerna i bussen blir till och med sköna.

måste bara lägga till. "alkisjanne" var lite bakfull, eller full, jag vet inte. sliten som få iaf. haha. han gick från lektionen nu. kom och gick. JÄFLA ALKOHOLISTER!


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Brommaplanshoran hade följande att tillägga:

Hahaha jag vet inte vad jag ska säga soetix.. :D

Ta det lugnt på bussen. Tvätta händerna efteråt.

2007-01-24 @ 07:30:35

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback