konsten att stressa fram ett magsår

magsår. undra hur det känns. känns som om jag kommer få ett denna temin. prisad vare herren. inte nog med att jag inte ligger i takt med fysiken så ger elin mig en lagom härlig överraskning nu på morgonen. du ska få klippa kor. HURRA! som vanligt. hur ska jag få tiden att gå ihop. ska boka tid idag, hade jag tänkt. till tortering. tatuering. ett stycke delfin måste fixas till lite i kanten. och ett stycke vild ko ska tatueras in. kåkfararen hanna. my new nickname. det är ju så kul när det gör ont. kul. "skäggernst" här vid min högra sida gör mig vansinnig. bah. sluta prata med mig. sluta vara så iq befridad. sluta vara trevlig. jag är inte trevlig. otrevlig. jag i ett nötskal. speciellt när de här lektionerna är så ofantligt tråkiga. jag finner inga ord. som ett klamydiainfekterat ollon i mitt öga. . deleta text, kopiera text, sug min etc. så där lagom kul som det bara kan bli. NOT. det här gör mig inte very excite. urk. gamla snorklumpar i halsen gör mig mer tillfredsställd. 
tanken slog mig. som en frusen torsk i knävecket. killar. är de inte lika dana allihopa. innerstinne. alla har väl finesser de slipar på. så att de ska sticka ut lite. vissa har bra, vissa inte. men. tittar man under lacken. repar den lite, är de alla ute efter samma sak. knulla, knulla, knulla. du har en tröja med 4 stora självlysande bokstäver  H.O.R.A. alla har sina tekniker. många lyckas inte. men jag vet va d är ute efter. sen finns de ju dom som säkert får lite dåligt samvete. dom som har något. gah. det gör mig galen. tanken alltså. har jag haft det spexigt. hmm. jag vet inte. jag rekomenderar fortfarande inte att man ska ha sex på en sandstrand. jävligt ospexigt. rester av sand i underlivet flera veckor efter. åhhh... det river så skönt.
staffan. du är spexig. men jag är inte säker. fortfarande känns det som om det är så mycket jag inte vet. jag är lite vilsen. jag ser dig i ögonen, och det finns något där. men jag vet inte vad. jag vill inte gömma någon del av mig. inte för dig. jag vet att man inte borde säga allt. men. för dig vill jag. även om. jag vet inte.
du gör mig glad, lycklig, på gott humör, belåten, glättig, gladlynt, gladelig, lättsam, älskvärd, sorglös, sorgfri, nyter, munter, solig, pigg, livad, lätt till sinnes, uppspelt,uppsluppen, upprymd, uppåt, förtjust, lullig och lättberusad.  


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback