jag gjorde stuvade mackaroner i onödan

600 kr. billigt. för ett våldtäcktsmord alltså. jag gjorde stuvade mackaroner i onödan.
staffan lagade taket. minigudrun. hon får lägga ut pengarna för mackaronerna. 29.90. ica supermarket brommaplan.
okej. matten gick ändå bra. tack. jag kanske ska starta en liten privat STUDIECIRKEL. jag och annelie.
det är roliga när man är två. JU MER VI ÄR TILLSAMMANS.
fysik b. vad ska man säga?!
250 kr på ett styckemordvapen. Programhantering xp. here we go. är "alkisjanne" för jobbig är det bara att sula två tons programhanterings bok i skallen på honom.
micro fungerar också. sånna där diskmaskiner som man har i skolor och restauranger är också rätt SPEXIGT.
bella blev rädd. min fot är blå. mamma blev rädd. det gjorde ont. men bara lite.
snart är det fredag. längtar.
du hierta jag. kanske tvärtom. jag hierta du.
åh.. heliga helg.
kommer han aldrig hit? jo. men då åker ni bort? nej.
vill inte vara hemma. vem vill det? DÅLIG STÄMMNING
plugga, plugga, plugga. då flyger tiden. plugga.
PLUGGA

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback