allsång på skansen...

..är inget jag ser fram emot, men det hålls ju under sommarhalvåret, så på sätt och viss gör jag väl det. sommar, sommar, sommar. tanken får mig att bli lite varm i magen. skönt.

säg mig, är inte bilden av den svenska sommaridyllen inbjudande?

sommar


en vinterdag som denna är mindre uppmuntrande. slask, och skit. modd, som gör det ett helvete att ta sig fram på stockholms gator. jag anser inte svensk vinter med isbjörnar och pingviner som någon svensk idyll längre. men det är skönt att sova med kläder på. nästan som att ha någon brevid sig ;) lagom sunkigt, men otroligt skönt att slippa klä av sig på kvällen, inte minst på sig på morgonen...

vinter

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback