varför göra saker lätt för sig?

krångla

varför inte krångla till saker och ting lite extra? that's the spirit. det ska vara sträckta lårmuskler, låsta korsryggar och nackspärr efter kvällens gymnastik. det är så vi vill ha det. chefen på jobbat ska fråga vad som har hänt när man kommer med blåmärken och stödkrage till jobbet. "nej, jag är inte med i fight club, nej jag ramlade inte när jag sprang till bussen, nej det var inte en bilolycka heller. jag och min partner har bara haft sex." Det är precis så det ska vara. eller...?! jag förstår att folk kan känna sig lite vilsna i sin sexuallitet med tanke på alla egendomliga bilder och filmer som dumpas på internet. internet börjar lika en enda stor sophög för sjuka människors begär. jag påstår inte att jag är frisk, men, jag känner mig ganska normal i jämförelse med det jag sett. för all del, som mor min sa: "visst att folk gör sjuka saker, men att dom filmar det, och inte minst lägger ut det på internet är väl om inte ännu mer vrickat. fast, du är väl sjukast av dom alla, du som tittar på det."
har inte tänkt på det från det perspektivet. så det är alltså jag som är sjukast av alla?! jag som råkar hitta ett litet filmklipp, där två ASIAT tjejer har sex med varandra, medan den ena spyr över den andra. jag vet inte ja.

som sagt, olyckan kan beskrivas på lika många sätt som det finns människor på jorden. men, jag vill poängtera att jag varken idkar samlag med döda, stoppar stearinljus i rumpan på mulhanar, eller har sex med spädbarn, , jag kan inte vara så vrickad?

fuck her gently

"I’m gonna ball you discreetly"

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Okänd källa hade följande att tillägga:

Eh... Det där med stearinljusen innehöll ett faktafel.

Hur ska jag säga det här...

"Fel rumpa!"?

2007-02-01 @ 11:43:27
Anonym hade följande att tillägga:

nu förstå jag inte riktigt. tala klarspråk!!

2007-02-01 @ 11:50:21
Okänd källa hade följande att tillägga:

Eh...

VADÅ KLARSPRÅK VAD KRÄVER DU AV MIG?! HUR MÅNGA RUMPOR FANNS DET ATT VÄLJA MELLAN!?

MULAN SPRANG JU BARA OMKRING HELA JÄVLA TIDEN... FAAAN!

2007-02-01 @ 13:59:16
Anonym hade följande att tillägga:

så du stoppad upp stearinljuset i dig själv? mysigt. det verkar ju verkligen frisk. verkligen...

2007-02-01 @ 14:06:23
Anonym hade följande att tillägga:

om jag har förstått saker och ting rätt, skulle du ha kallat honom homohåkan och sedan stoppat upp stearinljus i ditt eget arsle? vilket han tänder något brutalt på? en mula?! okej. det hade varit mer vettigt om han blivit mer till sig av att få upp sterinljusen i sig själv..!? punkt slut

2007-02-01 @ 14:11:18
Okänd källa hade följande att tillägga:

Sammantaget skulle man kunna säga att det här är vad som gjorde mig till den sammanbitna, hårda, kalla, psykotiska, morbida, smegmamumsande KGB-agent jag var, i många långa år.

Och det där med stearinljusen var bara ett sätt för mig att bearbeta den hårda psykiska stressen det innebär att genomlida de hårda intagningstesterna till agent-agenturen.

2007-02-01 @ 16:15:36

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback