titta en gång till

okej, timmarna tickar. timmarna tickade vääääldigt långsamt på kemin idag. sneglade på klockan stup i sekunden, men, insåg ganska snart att tiden då fan inte gick snabbare bara för att jag tittade på sekundvisaren hela tiden. kände hur tunga mina ögonlock blev, slog mig själv i ansiktet, i mina tankar och undrade om jag kanske borde va med på lektionen för en gångs skull. insåg dessutom att jag låg lite efter men tittade på klockan en gång till och det var som bortblåst. 

snart, om sissodär ett par timmar sittar jag förmodligen i bilen brevid min underbara staffan, den yngre på väg upp till dalarna. jag har gömt undan grismarkören, för staffan har gått och blivit spritt språngande vanvettig. han har fått den briljanta idén, tycker han, att vi ska spela straffpoker, igen, och ett av straffen ska vara att bli tilldrämd med grismarkören. detta kanske inte låter så farligt om man inte vet vad detta är för något, det kanske inte ens heter grismarkör, men jag kallar det för det. detta är djävulens högra hand skulle man kunna säga. 

märkändan så att säga, består av ett okänt antal 1 cm långa sylvassa spettsar som följs upp av ett ca 3 dm långt skaft. för den som undrar använder man denna för att tatuera grisarna innan slakt. man häller på färg på markören och slår in den så hårt man kan i grisens svål, utan bedövning. på detta vis kan slaktarna se vilken gård grisen kommer ifrån även då grisen är död efter som man aldrig flår grisar.

låter trevligt, och denna vill staffan ha som ett straff, i straffpoker. doooooon't think sooo... ligger i säkert förvar. jag vill inte ha in den där i min skinka. något gammalt SE nr.

nope, fuck that shit.

min nya favvolåt är: this aint a scene, som fall out boy har gjort. och som staffan sa, sångaren låter ful, avgör själva, men rösten får även en tuffing som mig att bli knäsvag.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Malena hade följande att tillägga:

Du har väl kollat in Gratis Generationen??
Snart få jag mitt presentkort från MQ på 500 kr. Jippi!!
Kram M


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback